Ορθός Τρόπος Δημοσιοποίησης Αποτελεσμάτων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς
Post date: Oct 12, 2020 2:7:8 PM
Κατά καιρούς, και πιο συχνά όμως κατά τις προεκλογικές περιόδους, βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες δημοσκοπήσεις και έρευνες κοινής γνώμης που ασχολούνται με τρέχοντα κοινωνικά και πολιτικά θέματα.
Ο ΣΕΔΕΑΚ - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου, (Μέλος της ΟΕΒ) υπενθυμίζει ότι για έρευνες που δημοσιοποιούνται, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ερευνών (ESOMAR), οφείλεται να γνωστοποιείται η ταυτότητα της έρευνας η οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνει:
· Εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα.
· Πληθυσμός που καλύφθηκε.
· Μέγεθος δείγματος.
· Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων.
· Μέθοδο συλλογής στοιχείων (τυχαία δειγματοληψία, ποσοστώσεις).
· Τρόπο συλλογής στοιχείων (προσωπική, τηλεφωνική).
· Κατά πόσο τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν
Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, CYMAR Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.