Ορθός Τρόπος Δημοσιοποίησης Αποτελεσμάτων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς

αναρτήθηκε στις 12 Οκτ 2020, 7:07 π.μ. από το χρήστη Admin 1

Κατά καιρούς, και πιο συχνά όμως κατά τις προεκλογικές περιόδους, βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες δημοσκοπήσεις και έρευνες κοινής γνώμης που ασχολούνται με τρέχοντα κοινωνικά και πολιτικά θέματα.

Ο ΣΕΔΕΑΚ - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου, (Μέλος της ΟΕΒ) υπενθυμίζει ότι για έρευνες  που δημοσιοποιούνται, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ερευνών (ESOMAR), οφείλεται να γνωστοποιείται η ταυτότητα της έρευνας η οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνει:

 

·         Εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα.

·         Πληθυσμός που καλύφθηκε.

·         Μέγεθος δείγματος.

·         Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων.

·         Μέθοδο συλλογής στοιχείων (τυχαία δειγματοληψία, ποσοστώσεις).

·         Τρόπο συλλογής στοιχείων (προσωπική, τηλεφωνική).

·         Κατά πόσο τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν


Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, CYMAR Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.


Comments