Νέα / Ανακοινώσεις


Θέση ΣΕΔΕΑΚ για τις Δημοσκοπήσεις

αναρτήθηκε στις 11 Ιουλ 2022, 3:17 π.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 11 Ιουλ 2022, 3:19 π.μ. ]

Ο ΣΕΔΕΑΚ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς Κύπρου) με λύπη και έκπληξη έχει ακούσει αρνητικές αναφορές κατά των δημοσκοπήσεων.

Αναφέρουμε ότι η δημοσκόπηση είναι ένας δημοκρατικός, επιστημονικός και διεθνώς αναγνωρισμένος θεσμός, που διαχρονικά χρησιμοποιείται για την καταγραφή της κοινής γνώμης σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι, για κάθε δημοσκόπηση που δημοσιοποιείται, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ερευνών (ESOMAR), οφείλεται να γνωστοποιείται η ταυτότητα της έρευνας η οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνει:

 

·         Εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα.

·         Πληθυσμός που καλύφθηκε.

·         Μέγεθος δείγματος.

·         Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων.

·   Μέθοδο συλλογής στοιχείων (τυχαία δειγματοληψία, ποσοστώσεις).

·         Τρόπο συλλογής στοιχείων (προσωπική, τηλεφωνική).

·         Κατά πόσο τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν


Μέλη
 του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: 
Conread Research, CYMAR Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom
.

 


Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Κοινής Γνώμης ΣΕΔΕΑΚ

αναρτήθηκε στις 10 Μαΐ 2022, 2:31 π.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 12 Μαΐ 2022, 3:39 π.μ. ]

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας έρευνας αγοράς 2022 της ESOMAR, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου (ΣΕΔΕΑΚ) διοργάνωσε στις 10 Μαϊου 2022 παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήγαγε στην κοινή γνώμη για διάφορα θέματα της επικαιρότητας όπως αξιολόγηση των θεσμών, οι προεδρικές εκλογές, ο δείκτης εμπιστοσύνης επαγγελμάτων, το μέλλον της Κύπρου και άλλα.

Επίσης παρουσιάστηκε η εξέλιξη των δημοσκοπήσεων στην Κύπρο.

Πιο κάτω αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και η ομιλία της προέδρου του ΣΕΔΕΑΚ καθώς και η κάλυψη της εκδήλωσης απο τα ΜΜΕ.






Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας ΣΕΔΕΑΚ

αναρτήθηκε στις 28 Απρ 2022, 9:24 μ.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 28 Απρ 2022, 9:25 μ.μ. ]

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας έρευνας αγοράς 2022, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου (ΣΕΔΕΑΚ) σας προσκαλεί στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων έρευνας που διεξήγαγε στην κοινή γνώμη για διάφορα θέματα της επικαιρότητας όπως αξιολόγηση θεσμών, προεδρικές εκλογές, δείκτης εμπιστοσύνης επαγγελμάτων, το μέλλον της Κύπρου και άλλα. Επίσης θα παρουσιαστεί η εξέλιξη των δημοσκοπήσεων στην Κύπρο.

Τρίτη 10 Μαΐου και ώρα 9.00 π.μ. στο Pralina Experience.

Στην έρευνα συμμετείχαν οι επιχειρήσεις – Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ: Cymar, Conread, Cypronetwork, IMR, Noverna, Pulse, RAI.

 


Ο ΣΕΔΕΑΚ συμμετείχε στην Διεθνή Μέρα Έρευνας Αγοράς

αναρτήθηκε στις 10 Μαΐ 2021, 10:29 μ.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 11 Μαΐ 2021, 12:58 π.μ. ]

O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς Κύπρου – ΣΕΔΕΑΚ (Μέλος της ΟΕΒ), με την ιδιότητα του Εθνικού Συνδέσμου - Εταίρου του Παγκόσμιου Οργανισμού Έρευνας Αγοράς (ESOMAR) στην Κύπρο, συμμετείχε για πρώτη φορά στους εορτασμούς για την Διεθνή Ημέρα Έρευνας Αγοράς (IMRD 2021).


Ο ΣΕΔΕΑΚ σε ειδική διαδικτυακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 7 Μαΐου 2021 τίμησε τον πρώην Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Δρ. Γιώργος Βασιλείου, που θεωρείται «ο δημιουργός» της έρευνας αγοράς στην Κύπρο και ιδρυτής του «MEMRB», που ήταν η πρώτη εταιρεία έρευνας αγοράς στην χώρα μας και ταυτόχρονα τοποθέτησε το επάγγελμα στον χάρτη και της Μέσης Ανατολής, καθώς και τον κ. Γιάννη Παπαδόπουλο, ιδρυτή της δεύτερης εταιρείας έρευνας αγοράς, στην περιοχή, την «AMER», που αποτέλεσε και ιδρυτικό μέλος του ΣΕΔΕΑΚ. Στην εκδήλωση συμμετείχε η πρόεδρος του
ESOMAR κα Kristin Luck.

Ο ΣΕΔΕΑΚ και οι επαγγελματίες της έρευνας αγοράς νιώθουν ευγνώμονες για την συνεισφορά των πιο πάνω ατόμων, διότι ως πρωτοπόροι στον τομέα παρείχαν το εφαλτήριο για πολλούς από τους Κύπριους ερευνητές της επόμενης γενιάς, οι οποίοι ξεκίνησαν την καριέρα τους υπό την δική τους καθοδήγηση. Επίσης, το πολύτιμο τους έργο συνέβαλε όπως ο τομέας της έρευνας αγοράς αναπτυχθεί και αποκτήσει αναγνώριση στην οικονομία και στην κοινωνία, αλλά ταυτόχρονα βοήθησε να γνωρίσουν την Κύπρο μέσω του επαγγέλματος, πολλές από τις πολυεθνικές εταιρείες που εδρεύουν και εμπορεύονται τα προϊόντα τους παγκόσμια.

Με την ευκαιρία της διεθνούς ημέρας έρευνας αγοράς, ο ΣΕΔΕΑΚ τονίζει για μια ακόμη φορά την σημασία της έρευνας αγοράς ως εργαλείου που ενδυναμώνει τη φωνή των  πολιτών και των καταναλωτών και προσδίδει ιδιαίτερη σημασία στις αξίες και τις επιλογές τους. Ταυτόχρονα, ο επαγγελματίας της έρευνας αγοράς αποτελεί τον έμπιστο σύμβουλο των αρμοδίων ατόμων για την λήψη στρατηγικών αποφάσεων, αφού τα δεδομένα που συλλέγουν και αναλύουν οι επαγγελματίες είναι η ραχοκοκαλιά του στρατηγικού σχεδιασμού.

Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, Cymar Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom. 

Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, Cymar Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.



Η Κύπρος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Έρευνας Αγοράς 2021 - Πρόσκληση σε Διαδικτυακή Εκδήλωση Ο

αναρτήθηκε στις 27 Απρ 2021, 10:07 μ.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 27 Απρ 2021, 10:08 μ.μ. ]

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς Κύπρου – ΣΕΔΕΑΚ (Μέλος της ΟΕΒ), με την ιδιότητα του Εθνικού Συνδέσμου - Εταίρου του ESOMAR στην Κύπρο, σας προσκαλεί σε Διαδικτυακή Εκδήλωση στο πλαίσιο των εορτασμών για την Διεθνή Ημέρα Έρευνας Αγοράς (IMRD) στην Κύπρο.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 7 Μαΐου 2021 και ώρα 16.30. Δήλωση εγγραφής στην εκδήλωση.

Στην εκδήλωση θα τιμηθούν ο Δρ. Γιώργος Βασιλείου και ο κ. Γιάννης Παπαδόπουλος ως ένδειξη ελάχιστης αναγνώρισης για την προσφορά και την συμβολή τους στην προώθηση και ανάδειξη του επαγγέλματος της Έρευνας Αγοράς στην Κύπρο καθώς και στην ευρύτερη περιοχή.

Πρόγραμμα:
• Εναρκτήρια Ομιλία της Προέδρου του ΣΕΔΕΑΚ κα Ελένη Μαραγκού.
• Ομιλία από τον Εκπρόσωπο της ESOMAR στην Κύπρο κ. Λύσανδρο Χατζηλάμπρου.
• Ομιλία από την Πρόεδρο της ESOMAR κα Kristin Luck.
• Βράβευση των πρωτοπόρων της Έρευνας.

Η Διεθνής Ημέρα Έρευνας Αγοράς 2021 είναι μια παγκόσμια εκστρατεία που διοργανώνεται από τους εθνικούς επαγγελματικούς Συνδέσμους και υποστηρίζεται από τον Διεθνή Οργανισμό Έρευνας Αγοράς (ESOMAR), με σκοπό να προβάλει την συνεισφορά των επαγγελματιών έρευνας στην καθοδήγηση για λήψη αποφάσεων από τις επιχειρήσεις, τις δημόσιες υπηρεσίες και το κοινό. Μέσα από την πανδημία του Covid-19 που συγκλονίζει όλη την ανθρωπότητα, ο κλάδος της έρευνας αγοράς, των πληροφοριών και της ανάλυσης δεδομένων έχει δεσμευτεί να διαδραματίσει ρόλο στην οικοδόμηση ενός καλύτερου μέλλοντος με συμμετοχή και αξιοποίηση των γνώσεων και εμπειριών των επαγγελματιών του κλάδου.

Ο ΣΕΔΕΑΚ, ως εκπρόσωπος των επαγγελματιών των δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς στην Κύπρο, διαβεβαιώνει ότι τα Μέλη του λειτουργούν με επαγγελματισμό, ανεξαρτησία, υπευθυνότητα και με σεβασμό στην επιστήμη που υπηρετούν.

Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, Cymar Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.

Ορθός Τρόπος Δημοσιοποίησης Αποτελεσμάτων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς

αναρτήθηκε στις 12 Οκτ 2020, 7:07 π.μ. από το χρήστη Admin 1

Κατά καιρούς, και πιο συχνά όμως κατά τις προεκλογικές περιόδους, βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες δημοσκοπήσεις και έρευνες κοινής γνώμης που ασχολούνται με τρέχοντα κοινωνικά και πολιτικά θέματα.

Ο ΣΕΔΕΑΚ - Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου, (Μέλος της ΟΕΒ) υπενθυμίζει ότι για έρευνες  που δημοσιοποιούνται, με βάση τις κατευθυντήριες οδηγίες του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ερευνών (ESOMAR), οφείλεται να γνωστοποιείται η ταυτότητα της έρευνας η οποία πρέπει να συμπεριλαμβάνει:

 

·         Εταιρεία που διεξήγαγε την έρευνα.

·         Πληθυσμός που καλύφθηκε.

·         Μέγεθος δείγματος.

·         Ημερομηνίες συλλογής στοιχείων.

·         Μέθοδο συλλογής στοιχείων (τυχαία δειγματοληψία, ποσοστώσεις).

·         Τρόπο συλλογής στοιχείων (προσωπική, τηλεφωνική).

·         Κατά πόσο τα αποτελέσματα σταθμίστηκαν


Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, CYMAR Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.


Δωρεά ΣΕΔΕΑΚ προς ΟΚΥΠΥ για Αντιμετώπιση του Κορωνοϊού

αναρτήθηκε στις 3 Απρ 2020, 2:25 π.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 3 Απρ 2020, 3:37 π.μ. ]

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς Κύπρου – ΣΕΔΕΑΚ (μέλος της ΟΕΒ) με αίσθημα κοινωνικής ευθύνης στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνει η πατρίδα μας, στηρίζει την προσπάθεια και το δύσκολο έργο του Υπουργείου Υγείας για αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Για τον σκοπό αυτό ο ΣΕΔΕΑΚ αποφάσισε να δωρίσει 450 Ασπίδες Προστασίας (Face Masks) στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥΠΥ) για κάλυψη των αυξημένων αναγκών αναλωσίμων στα νοσηλευτήρια. Ο ΣΕΔΕΑΚ ως εκπρόσωπος των επαγγελματιών του τομέα των δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς, θεωρεί την παραχώρηση της δωρεάς το ελάχιστο χρέος του Συνδέσμου και των Μελών του προς την Κοινωνία για αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης.

Ο ΣΕΔΕΑΚ συγχαίρει θερμά όλα τα άτομα / φορείς για τις προσπάθειες που καταβάλουν για καταπολέμηση της πανδημίας και ιδιαίτερα τους επαγγελματίες του τομέα της υγείας που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή.

Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Conread Research, CYMAR Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.

 


Ετήσια Συνέλευση και νέο Διοικητικό Συμβούλιο ΣΕΔΕΑΚ

αναρτήθηκε στις 26 Ιαν 2020, 11:14 μ.μ. από το χρήστη Admin 1

Πραγματοποιήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου η 2019 ετήσια Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων και Ερευνών Αγοράς Κύπρου - ΣΕΔΕΑΚ (μέλος της Ομοσπονδίας Εργοδοτών & Βιομηχάνων- ΟΕΒ).

Ο απερχόμενος Πρόεδρος του Συνδέσμου κ. Παναγιώτης Παναγιώτου προέβη σε σύντομο απολογισμό του Διοικητικού Συμβουλίου κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στις διάφορες ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν, με σκοπό την προώθηση των συμφερόντων των μελών του Συνδέσμου και του κλάδου γενικότερα.

Στην Συνέλευση η οποία ήταν και Εκλογική, αναδείχθηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο καταρτίσθηκε σε σώμα ως ακολούθως:

· Ελένη Μαραγκού (Cymar) - Πρόεδρος

· Σούλλα Κέλλα (Retail Zoom) - Αντιπρόεδρος

· Χριστίνα Κοκάλου (IMR) - Γραμματέας

· Τάσος Χαραλάμπους (RAI Consultants) – Ταμίας

Το νέο Συμβούλιο στην επόμενη του Συνεδρία θα ετοιμάσει το πλάνο δράσης για τα επόμενα δύο χρόνια.

Με την ευκαιρία αυτή ο ΣΕΔΕΑΚ ως εκπρόσωπος των επαγγελματιών του τομέα των δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς στην Κύπρο, υπενθυμίζει ότι τα Μέλη του λειτουργούν πάντοτε με επαγγελματισμό, ανεξαρτησία, υπευθυνότητα και με σεβασμό στην επιστήμη που υπηρετούν. Τα μέλη του ΣΕΔΕΑΚ ακολουθούν διεθνώς αναγνωρισμένες μεθοδολογίες και διαδικασίες διεκπεραίωσης έργων και δεσμεύονται από πολιτικές ποιότητας τόσο του Συνδέσμου όσο και διεθνών / Ευρωπαϊκών οργανισμών όπως η ESOMAR και η EFAMRO.


Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις:
Conread Research, Cymar Market Research, CMRC Cypronetwork, Insighst Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, P.T.P. Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.


International World Research and Insight Day - Imagine a world without data?

αναρτήθηκε στις 1 Μαΐ 2019, 11:08 μ.μ. από το χρήστη Admin 1   [ ενημερώθηκε 2 Μαΐ 2019, 12:04 π.μ. ]

Με ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας έρευνας που γιορτάζεται στις
2 Μαϊου, (International World Research and Insight Day) παρατίθεται πιο κάτω μήνυμα του προέδρου της ESOMAR κ. Joaquim Bretcha.

Imagine a world without data?
Why you need to join your local insights association

If you haven’t heard of it, ‘peak oil’ is a theoretical point in time when we hit the maximum extraction of petroleum from our planet, after which it is expected to enter terminal decline. The most recent prediction for ‘peak oil’ puts it during the 2020s. So, what happens then? Well, predictions vary, but in an unprepared world it could mean an end to air travel and a huge decline in public transport which could lead to suburbs becoming slums, and broader significant economic hardships across the globe. OPEC (Organisation of Petroleum Exporting Countries) was an association established in 1960 to prolong and safeguard the use and development of this important fossil fuel, and prevent the sorts of scenarios described above.

Today is International Research Day, so what does ‘peak oil’ have to do with data and insight? Well, the analogy of data being the new oil has been around for over a decade and is a fitting one. As hydrocarbons are the driving force of our transport, infrastructure and energy needs, so data drives our information and decision needs in businesses, societies and governments. Each are irreplaceable in their own way. Yet, we take both for granted. For many, what oil and data provide us with is invisible in our daily lives. And just as OPEC was created to prolong and safeguard the use and development of oil, so too should we not forget to invest in associations that are crucial in prolonging and safeguarding the use and development data: that association is undoubtedly your local insights association.

Every time I hear the phrase “data is the new oil” I think about a world where, like oil, the collection of data just stopped. And I’m not just thinking selfishly that we in the insights world would all lose our jobs; it does not take much to imagine a bigger and broader societal impact from the disappearance of data. Thankfully, there are many insights associations – national, regional and global – who are all working very hard to promote and develop the open, honest and trustworthy application of data, and protect against scenarios such as:

Public services would suffer as governments would have little idea how or who to provide for There could well be resourcing chaos across public transport, social services, policing and many more. Without opinion polling governments would be untethered from the views of their people, and during elections propaganda and fake news would flourish, as there would be no means for checking validity.

For businesses, products developed by guesswork would be launched with no understanding of how they will work, and advertising will be shot out into the ether by creative agencies that base their understanding of target audiences by gut feel.

A world without data, would be one of waste. We would find ourselves, from an economic standpoint, back in the 19th century. Governments, businesses and charities would lose money through failed products and services. Of course, jobs would be lost as companies fail, creating a recession and further widening the gap between the rich and poor.

All of this sounds extreme, and luckily there is a key point of difference between oil and data. Oil is, of course, a finite resource. Data on the other hand is infinite, as long as the human race has behaviours and attitudes to observe, as long as decisions need to be made on products, services, and policies, insight will be required. 

Although data is not going to run dry, that’s not to say there are no dangers. Nearly every week there is a new data breach, and billions of people are affected each year by poor data collection and storage practices. These breaches have greater consequences than a slight dent in consumer trust. For me, ‘peak data’ will be the point at which data collection and storage becomes so unethical and secretive that governments need to legislate against the collection of data to protect individuals. Or, when governments take total control of data, and use it as they wish to control and manage their population.

There are ways to safeguard against this future. The easiest and most important thing people who work in data and insights can do to ensure that data can be collected and used whatever the future holds, is by joining an association. Being in an association is not only a great way to share knowledge, learn and network. Many associations have codes and guidelines that go beyond basic legal requirements, that highlight the principles of honest and transparent data usage and that provide research participants with a clear, ethical and trustworthy approach to collecting and storing their data. What’s more, many associations are in constant contact with regional legislative bodies to ensure the voice of the researcher is heard when data protection laws are being drafted. Quite simply, the more researchers sign up, the more credibility the association will have with legislators; the more influence they will have in their locality, and the more the global reputation of our profession will be strengthened.

So, on this, International Research Day take some time to imagine what would happen if we ever reached ‘peak data’, and if you’re not already a member of an association, join one today.  

#CelebrateMR 
www.esomar.org
www.sedeak.org.cy

Δημοσκοπήσεις Προεδρικών Εκλογών 2018

αναρτήθηκε στις 22 Φεβ 2018, 10:40 μ.μ. από το χρήστη Admin 1

Με την ολοκλήρωση των προεδρικών εκλογών 2018, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Δημοσκοπήσεων & Ερευνών Αγοράς Κύπρου - ΣΕΔΕΑΚ (μέλος της ΟΕΒ) ευχαριστεί τα χιλιάδες άτομα που συμμετείχαν και απάντησαν με ειλικρίνεια τόσο στις προεκλογικές δημοσκοπήσεις όσο και στις δημοσκοπήσεις εξόδου που διεξήγαγαν τα Μέλη του Συνδέσμου. Η συμμετοχή του κοινού στις δημοσκοπήσεις συνέβαλε στην αποτύπωση των τάσεων του εκλογικού σώματος.

Για την ετοιμασία των δημοσκοπήσεων, τα μέλη του ΣΕΔΕΑΚ ακολούθησαν διεθνώς αναγνωρισμένες μεθοδολογίες και διαδικασίες διεκπεραίωσης έργων με δέσμευση στις πολιτικές ποιότητας του Συνδέσμου και της ESOMAR.

Ο ΣΕΔΕΑΚ, ως εκπρόσωπος των επαγγελματιών του τομέα των δημοσκοπήσεων και ερευνών αγοράς στην Κύπρο, δηλώνει ότι τα Μέλη του θα συνεχίσουν να λειτουργούν με επαγγελματισμό, ανεξαρτησία, υπευθυνότητα και με σεβασμό στην επιστήμη που υπηρετούν.

Τα πιο πάνω ισχυουν μόνον για τις δημοσκοπήσεις που διενεργούνται από Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ.

Μέλη του ΣΕΔΕΑΚ είναι οι επιχειρήσεις: Blade, Conread Research, Cymar Market Research, CMRC Cypronetwork, Insights Market Research (IMR), Nielsen Audience Measurement (Cyprus), Noverna, Pulse Market Research, RAI Consultants και Retail Zoom.

Ο Σύνδεσμος είναι στη διάθεση του κοινού και των ΜΜΕ στο τηλέφωνο 22 66 51 02 και στο email mgregoriou@oeb.org.cy. .

1-10 of 25